Friday, May 4, 2012

About the elections in Greece...

This post is concerning the Greek elections that will take place on the 6th of May.
I apologize in advance that I will write this post in the Greek language...
Anyway this post concerns mostly the people from Greece, and it will contain many words and phrases that I have no idea how to express in English. So I'm guessing it will be all  be Greek to you! :P
Thanks for the understanding...

 Καλησπέρα σε ολα τα καλά (και μη) παιδιά!
 Ε ας γράψω και μια φορα στα Ελληνικά ε?
Είχα γράψει οτι αυτο το blog θα είναι κυριως για μουσική, για ταξίδια, και απο κει και περα ίσως κάποιες ταινίες, κάποιες σειρές, βιβλία κλπ.
   Δεν είμαι και ούτε σκοπεύω να γίνω άλλος ένας αναλυτής για αυτές τις εκλογές που έρχονται. Τα πράγματα έτσι και αλλιώς είναι τόσο μπερδεμένα, που είμαι ο λιγότερο κατάλληλος για να καταπιαστώ με αυτό το θέμα. Αλλά επειδή είναι ένα θέμα πολύ μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο, είπα να γράψω το κατιτις μου και εγω.
   Ισως να είναι η πρώτη φορά που δεν θα καταφέρω να ψηφίσω. Απ οσο θυμάμαι τουλάχιστον δεν πρέπει να έχω χάσει άλλη εκλογική αναμέτρηση. Και ειδικά στην συγκεκριμένη θα ήθελα να συμμετάσχω. Καλά, οχι οτι η μια ψήφος μου θα άλλαζε και τίποτα, αλλά για να μην αισθάνομαι εγω οτι στην πιο κρίσιμη στιγμή της Ελλάδας εγω ήμουν απών. Δυστυχώς δεν μπορώ να είμαι στην Αθήνα την συγκεκριμένη στιγμή. Απο την άλλη είχα επαναπαυθεί και πίστευα οτι θα μπορούσα να ψηφίσω εαν ήθελα στο Ελληνικό προξενείο στη Σμύρνη. (Όπως θα ήταν μάλλον λογικό).
   Για να μην τρέχω όμως τσάμπα στη Σμύρνη, φάω τη μέρα μου να βρω το προξενείο και τελικά φάω πόρτα, είπα να τηλεφωνήσω να μάθω τι παίζεται. (Πάλι καλά). Άρχισα λοιπόν να πάιρνω τηλέφωνο απο την τετάρτη. Αλλά σαν κάθε Ελληνική δημόσια υπηρεσία που σέβεται τον εαυτό της, (άσχετα με το τι είναι και που βρίσκεται), ήταν αδύνατον να πιάσω γραμμή! Πρέπει να πήρα συνολικά πάνω απο 50 φορές. (Και λίγες λέω μάλλον). Το τηλέφωνο σχεδόν πάντα έδειχνε να είναι κατειλημμένο και όποτε δεν ήταν, δεν το σηκωνε κανείς. Τελικά τα κατάφερα όμως! Σήμερα το μεσημέρι κατά τις 4.30 το σηκώσανε! Μίλησα με ένα υπάλληλο, και τον ρώτησα εαν μπορώ να ψηφίσω εκεί την Κυριακή. Αυτός πρέπει να έπαθε σοκ όπως κατάλαβα απ το ύφος του, και μου είπε 'μισό λεπτό κύριε να σας δώσω τον υπεύθυνο'. 'Μωρε μπράβο' σκέφτηκα. Έχουν και υπεύθυνο για τις εκλογές! Τελικά ο υπεύθυνος δεν ήταν και τόσο υπεύθυνος όπως φάνηκε, επειδή με πάσαρε σε άλλο "υπεύθυνο". Και τελικά ο δεύτερος 'υπεύθυνος" μου είπε οτι για να ψηφίσω πρέπει να παω στην Ελλάδα! Τι λες ρε φίλε! Αυτό δεν το ήξερα! Εσένα περίμενα να μου το πείς.
   Τέλος πάντων, όπως καταλαβαίνετε απο τα γραφόμενα δεν θα καταφέρω να ψηφίσω. Η αλήθεια είναι οτι όπως έχουν μπλεχτεί τα πράγματα πια, και να μπορείς να ψηφίσεις άντε να βρείς τι θα ψηφίσεις!
Τέλος πάντων.
   Εγω απο εδω που βρίσκομαι θέλω να ευχηθώ καλή ψήφο (η μήπως να πω καλό βόλι?) σε όλους σας, και ελπίζω να κυλήσουν όλα ομαλά, επειδή είναι περιέργες οι εποχές, και απο ολο αυτό το μπάχαλο που γίνεται, στο τέλος να βγεί έστω και λίγο κερδισμένη η Ελλαδίτσα.
   Δεν έχω κάτι αλλο να γράψω, (μην γίνω και γραφικός η βαρετός), παρά μόνο να αφιερώσω σε όλους τους Έλληνες το ακόλουθο τραγουδάκι, που παρ ολο που έχει γραφτει εδω και 30τόσα χρόνια πριν, ακούγεται ολόφρεσκο και είναι πάντα επίκαιρο σε τέτοιες περιπτώσεις. (Καλά, οχι οτι δεν το ξέρετε κι ολας. Μην τρελλαθούμε!)
 Απολαύστε το φίλοι μου!
 ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YwKvrcp9dhg
  

5 comments:

  1. Όπου κι αν πας η Ελλάδα θα σε πληγώνει Γιώργο μου...

    ReplyDelete
  2. Μπα δεν ειναι αυτο το θέμα Βλάση. Ισως να είναι δικό μου το λάθος που πίστευα οτι μπορώ να ψηφίσω εδω. Μπορεί τελικά να μην παίζει κάτι τέτοιο. Απλά επειδή δεν μπορούσα να έρθω για τις εκλογές έλεγα μήπως και γίνεται...

    ReplyDelete
  3. τις καλύτερες ευχές για την Ελλάδα :)

    ReplyDelete
  4. Thank you very much Kudosarian. It is very nice of you :)

    ReplyDelete
  5. My pleasure, so long as I said it right...very hard language to master :P LOL

    ReplyDelete