Monday, November 5, 2012

LED ZEPPELIN: Celebration Day. The Athens Premiere!

Hello everybody!
The following post is about the premiere of Led Zeppelin's film "Celebration Day" in Athens Greece.
Therefore, because it concerns only the people that are living in Greece (not to say just Athens), I will write it in Greek.
Thank you. :)

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους και ολες!
Δεν ξερω κατα ποσον ειχατε διαβασει το προηγουμενο post μου για το Celebration Day, αλλα τοτε ειχα ψαξει να βρω εαν θα παιχτει και στην Ελλαδα, αλλα δεν ειχα βρει τιποτα.
Τωρα ομως διαβασα επισημη ανακοινωση, και ειναι πλεον γεγονος!
Αυτο που δεν εχω καταλαβει και δεν διευκρινιζεται, ειναι εαν η μερα της προβολης ειναι μονο η πρεμιερα, η θα ακολουθησουν και αλλες προβολες.
Οπως και να χει, η ανακοινωση λεει τα εξης:



"Είναι πλέον και επίσημο! Στις 16 Νοεμβρίου θα προβληθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το ντοκιμαντέρ «Celebration Day» των θρυλικών Led Zeppelin.
Πρόκειται για μια ταινία στην οποία προβάλλεται η ιστορική συναυλία του θρυλικού συγκροτήματος στο O2 Arena του Λονδίνου τον Δεκέμβριο του 2007.
Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που οι
Led Zeppelin εμφανίστηκαν μαζί, μετά τον θάνατο του ντράμερ τους John Bonham, με τον γιο του Jason
να παίρνει τη θέση του.
Η γενική είσοδος θα τιμάται 15ευρώ, ενώ το φοιτητικό εισιτήριο θα κοστίζει 10ευρώ. Η προβολή θα λάβει χώρα στην αίθουσα «Αλεξάνδρα Τριάντη» και θα ξεκινήσει στις 21:00.

Τα εκδοτήρια βρίσκονται, το ένα στην συμβολή των οδών Βασιλίσσης Σοφίας και Κόκκαλη, και το δεύτερο στην οδό Ομήρου 8."


 Εγω αυτο που καταλαβαινω διαβαζοντας το, ειναι οτι θα γινει μια μονο προβολη, κατι το οποιο εμενα μου φαινεται τρομερα περιεργο, αλλα και χαζο. Νομιζω οτι και 10 προβολες να κανανε, γεματο θα ητανε!  
Αλλα τελος παντων, εγω απλα το βρηκα αυτο, και ειπα να ενημερωσω οσους μπορει να ενδιαφερονται.
Οσοι θελετε να το δειτε τρεξτε να βγαλετε τα εισιτηρια σας, επειδη κατι μου λεει οτι λογικα θα εξαντληθουν σε λιγες ωρες! Η εστω, σε 1-2 μερες.
Δεν ξερω τι χωρητικοτητα εχει αυτη η αιθουσα στο μεγαρο μουσικης, αλλα οσους και να χωραει δεν νομιζω να ειναι αρκετο. Μιλαμε για τους Zeppelin! Ενα απο τα πιο δημοφιλη συγκροτηματα στην Ελλαδα!
Εγω δυστυχως δεν θα μπορεσω να παρεβρεθω, αλλιως να εισαστε σιγουροι οτι θα ημουνα ηδη στημενος στην ουρα για να παρω το εισιτηριο μου.
Και παρτε να δειτε και μερικα trailers που εχουν ηδη κυκλοφορησει...
                     
                          


                                                   

No comments:

Post a Comment